Musikupdate wohoo

Okej, nu ska jag få tummen ur röven! Jag har helt enkelt inte orkat skriva på väldigt länge, men lite dåligt samvete får man. Jag sitter hursomhelst fullastad med mormors mat, fika och kaffe, och kan knappt andas. Inte helt fel kan man säga. Ikväll blir det grilla marshmallows(stavning?), och förmodligen lugn kväll. Helgen är oplanerad, och Robert Svensson har släppt en gratis mp3, som sjukt bra. Kan det bli bättre? skulle inte tro det!

Robert Svensson - I Was Summer.mp3

Lyssna, och njut. Helt ärligt var det faktiskt den här låten som triggade mig till att skriva något..... En spelning och man måste bara spela den. För den som inte är uppdaterad har mr Svensson även gjort låtarna Young Enough, 1987 och 1991, som fått en del tid på radio. Musikvideos,  tack!





Kaliber

Om någon på något sätt missat Kalibers reportageserie om Sverigedemokraterna så tycker jag att du gör något åt det nu och surfar in på deras hemsida här, och lyssna!

Skrämmande, intressant och oerhört aktuellt. Det spelar ingen roll vad du har för politisk orientering, det här är allmänbildning du inte har råd att skita i. Lyssna och döm själva.

---

Hmm, har vart lite dålig ruljans här på bloggen nu de senaste veckorna. Men ni kan ju hålla tillgodo med nån sorts spellista iaf.

lyssnar på just nu:
Junior Senior - Move your feet
The Similou - All this Love
The Coral - Dreaming of you


Som ni ser, bara gamla goa klassiker från 02-04 talet!

RSS 2.0