---

OMG, Jens Lekman har fått Svininfluensan!!!!!

Kärlek



Så konstigt det kan bli. Jag brukar inte bli förälskad i människor jag aldrig mött, ja det har nog aldrig hänt förr. så där helt plötsligt, men nu har det hänt. jag är kär i Sarah Assbring i El Perro del Mar. "What sealed the deal" som man brukar säga är helt enkelt hennes senaste skiva, "Love is not Pop". Den som har tillgång till Spotify, gå in här: Länk.
Har även dedikerat ett helt inlägg i min Mp3-blogg. Lyssna, och ni skall bliva frälsta. :)

Hon är ju helt uppenbart singel också, Första låten på skivan, "Gotta get Smart", handlar ju om att hon försöker göra slut med sin pojkvän/flickvän utan att såra denne. Förövrigt en fantastisk låt, nog den finaste jag hört hittils i år.

Wish me Luck ;)


---

Man slutar aldrig att förvånas:

Teenager's 60ft painting of penis on parents' roof spotted in space

-

Jag förestående identitetskris. Klockan äer snart 12, jag är mätt och belåten, och jag lyssnar på Bo Kaspers orkester - "Dansa på Min grav".

sanningen

Du bist Terrorist (You are a Terrorist) english subtitles from alexanderlehmann on Vimeo.


RSS 2.0