Återfunnen kärlek.

jajjamensan, återfunnen kärlek var det. Dom två senaste dagarna har jag suttit och gått igenom min numera ganska feta musiksamling, och fått ihop en riktigt sjukt bra lista. Och då råkar jag börja lyssna på den.
Moneybrother - Blow him back into my arms. Jag får verkligen fysiskt synbar gåshud. Den är så bra. Albumet är så bra. Man får nästan en klump halsen, jag vet inte vad, men den berör mig, ordentligt. 

Faran med att sitta och lyssna på gamla låtar, är vilka minnen som kommer upp till ytan. Vissa saker har fastnat på vissa låtar. Inte alltid så roliga saker heller... att lyssna på t.ex Staind är alltid jobbigt, inte för att dom är speciellt bra eller att deras låtar berör speciellt mycket, dom råkade bara släppa en superdeppskiva under en tungt period.

Aight, men det var förr! Över till Idag. Min andra kärlek, Röda Faran, är dödsdömd :( Gick inte igenom besiktiningen, och hon kommer nog aldrig att göra det igen. jag misstänker att hon egentligen inte borde ha gått igenom besiktiningen de tre senaste åren... Well well. Skroten nästa.

Palt och fika och kaffe hemma med goa familjen, och sen en snäpp förbi farmor & farfar idag. Kändes skönt, att få komma hem och bli lite ompysslad  hehe.
Linnea kommer att döda mig för det här, men håll till godo ändå: Min syster slafsar i sig stekt fläsk!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, snygg bild simon!! Jag o Lydia gjorde ngt liknande förra helgen (vi åt inte fläsk), vi lyssnade på gammal musik, drack lite vin och läste tjejtidningar,. det var mysigt ;)

2008-11-21 @ 09:30:30
URL: http://www.jennywass.se
Postat av: Linnea

Jag dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Stackars, stackars mig!

2008-11-25 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0