En sjuhelsikes jävla mardröm och en spök-highfive

Jag gillar inte min fantasi. Min fantasi gillar inte mig heller. Jag har alltid lidit av så kallad "livlig fantasi", särskillt i mina unga dagar.
Att gå en kilometer genom skog och oupplysta småvägar kalla vinternätter gav denna åkomma fria händer att koka ihop vad som helst. Ja, jag var faktiskt mörkrädd när jag var liten. Jag såg monster, vampyrer, Spindlar och clowner bakom varje träd och skugga. Tack och lov växte jag ur det(!) så småningom, och min livliga fantasi förpassades till att plåga mig endast i mina mardrömmar.

Jag har fortfarande så kallad livlig fantasi, och det är jag faktiskt ganska glad över. Jag har genomlidit många smärtsamt tråkiga lektioner och föreläsningar genom koppla om till det som man kan kalla "Scrubs-dagdrömmar". Jag tänker inte beskriva någon dagdröm i detalj.

Varför babla om detta undrar du, käre läsare av min bloggg, varför är detta relevant? Ja det ska jag säga dig, jag har helt enkelt haft en dröm, som jag måste säga tar priset som årets sjukaste. Och jag har faktiskt haft några riktigt störda drömmar iår, jag kan till och med göra en lista över mina tre sjukaste drömmar/mardtrömmar från i år:

3. Simon, två hobbits från Sagan om ringen och en dvärg kör gocart genom en skogsbana över stock och sten jagade av ett stort jävla troll, för att sedan storma en lyxvilla på en bergstopp, få tänderna utslagna för att sedan fly fältet med en helikopter. nej, jag tänker inte tolka drömmarna, och jag vet inte om jag vill få dom tolkade heller.

2. Direkt citerat från vad jag skrev ner direkt då jag vaknade.
"ökenland, kör pansarvagn  kulspruta,  ökenstorm, ett flygplan kraschar in i flygplatsen,knuffar mig åt helvete, smular Rasse(en kompis).  Sara är arg och säger -"varför sa du inte att du var här"(skumt att just Sara och Rasse av alla dyker upp i drömmen). Åker i världens fetaste flygplan, sitter och drygar på msn, Bosse visar trick på mobilen.

1.Och nu till den stördaste av dessa tre. Den jag drömde igår natt faktiskt. Jag kommer inte ihåg början nu, men jag kommer ihåg att jag, och en massa andra människor går uppför en lång backe. Längst uppe står det någon med mikrofon och pratar, jag kommer inte ihåg vad snubben sa nu. Helt plötsligt förstår jag något som ingen annan har fattat, och börja löpa nerför kullen allt som går. Samtidigt är kullen helt plötsligt enn tunnel, som roterar, om ni förstår vad jag menar.Det flyger ner stora håriga spindlar som landar på ens rygg och huvudet, det ramlar ner typ syra och varmvatten och typ slem från taket som är asvarmt, och jag känner en sån sjukt enorm ångest av nån anledning. jag stör mig även på att allt är måalt i glada färger. Det är fan en myt att man drömmer i svartvitt, jag är bombsäker på att allt var knallgrönt och orange. hur som helst, nu kommer det störda slutet. Jag vaknar upp just som jag får nåt litet jävla monster till spindel i famnen, och i min tillstånd av nyvaken groggy-ångest så känner jag att något typ bitcslappar min armbåge och att ett vitt töcken far just ur ögonvrån. Jag tror inte på spöken och sånt, men just då var det faktiskt sjukt läskigt. Jga var helt övertygad av att jag kännt nåt tagit i armbågen. Jag antar att drömmen fortsatte ett tag efter att man vaknat. Ah hursomhelst, jag är nog spritt språngande galen.

God natt.            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0