2 Youtube



Det här är humor. Det här är Min humor. humogruppen Klungan, aka Mammas nya Kille,  är på topp under deras föreställning i Umeå för nått år sen. Det blir fan inte bättre än såhär :D





I samma föreställning framfördes denna fantastiska version av Jesus Inc. David Sandström står för texten,
och Lovisa Nyström lånar sin änglalika röst till detta stycke.  Jag får helt enkelt gåshud.



Jesus var lugn
Jag kan trösta dig älskling
Vi sätter ihop vad helst du vill
Jag kommer vara här
Du hade rätt om dina stjärnor
Var och en är en solnedgång

Höghusen skall darrande röster
bär en trist melodi
Stämd i moll, spänd för din hud
en längtande lov
vänder din bana igen

Var lugn
Jag kan trösta dig älskling
vi sätter oss ner när helst du vill
Jag kommer vara här
Du hade rätt om dina stjärnor
Var och en är en solnedgång

Höghusen skall darrande röster
bär en trist melodi
Stämt i moll, spänd för din hud
En längtande lov
vänder din bana igen

Hesa röster
Höghusen skrapar emot det
Din stämma ryker
En till cigarett är allt du ska få
Vänder din bana igen

All vår ömhet
All vår längtan
Våra band är allt vi har
All vår kärlek
Den är alla guds pengar
Vi är alla en enda brinnande sol.


Höghusen skall darrande röster
bär en trist melodi
Stämd i moll, spänd för din hud
en längtande lov, vänder din bana igen.


HÖghusen skall darrande röster
bär en trist melodi
Stämd i moll, spänd för din hud
en längtande lov, vänder din bana igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0