Dålig humor updatering 2.

Hmm, tror jag ska börja dra det här ltie då och då. En rolig youtoube, och en bra musik-youtube. Låter som en bra idé?
Hur som helst, jag älskar när folk redigerar in och gör nytt av gamla klipp. Sagan om de utstötta, osv osv.
Kanske bara jag, men jag tycker det här är ofantligt roligt. xD


Bert & Ernie tries Gangsta-Rap






Glas Vegas - Geraldine

Riktigt skön låt, hörde den igår då jag och chrille satt å slökollade på Dom kallar oss Artister, med ingen mindre än Håkan Hellström. Och för bövelen, riktigt intressant program.
Fast man får tydligen inte embedda deras riktiga musikvideo. Tönts
http://www.youtube.com/watch?v=evIZjbPYkhY




When your sparkle evades your soul
I'll be at your side to console
When you're standing on the window ledge
I'll talk you back, back from the edge
I will turn, I will turn your tide
Be your shepherd I swear I'll be your guide
When you're lost in the deep and darkest place around
May my words walk with you home safe and sound

When you say that I'm no good and you feel like walking
I need to make sure you know thats just the Prescription talking
When your feet decide to walk you on the wayward side
Climbing up upon the stairs and down the downward slide
I will turn, I will turn your tide
Do all that I can to heal you inside
I will be the angel on your shoulder
My name is Geraldine, I'm your social worker

I see you, need me
I know you do
I see you, need me
I know you do
I know you do

I will turn, I will turn your tide
Do all that I can to heal you inside
I will be the angel on your shoulder
My name is Geraldine, I'm your social worker

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan. Nu är jag förbannad. Jag måste ha avbrutit någon sorts grej när jag använde koden till Spotify på skolan - nu vill koden inte fungera! Så jag skickade ett nytt sms till Expressen MEN DE HAR TAGIT SLUT! Helvete. Varför sparade jag inte koden tills jag kom hem? AARGH!

2008-10-29 @ 22:10:39
Postat av: Anonym

Det är Chrille, förresten. Jag är säker på att jag skrev in mitt namn och e-mejladress men de måste ha försvunnit innan jag hann skriva klart kommentaren. Webblogg är wacko. Hmf.

2008-10-29 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0