Fotouppdatering 1

Jaha nu är det lördag kväll igen, men vad gör man? Sitter framfördatorn och lägger upp bilder förståss :D
Bara lite tristess-bilder, Jag planerar att dra ut med Sara och Elli snart igen, och jag kan nog sträcka mig så långt att påstå att det kommer att bli Awesome.




Igår Var det 80-talsfest igen. Fullt ös medvetslös, och sjukt kul! Jag och Robin var förståss dom obestridda kungarna av rock,  något som denna bild bara bekräftar. Observera Robins svarta nagellack.



 Förförfesten började hos Holm, där jag  tyvärr underpresterade I frågesport.... Måste jobba upp allmänbildningen. Två farliga jägershots senare och sedan bar det av till Sanna, där resten av alla människor var. Som sagt, sjukt härlig kväll, och med Live-band på kåren som lök på Laxen. Tata.



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag anade att det var ni som var hos Holmen. Fan, jag satt och försökte skriva på en reklamanalys samtidigt som man hade er utanför köksfönstret :P What a bad combo haha!

2008-10-19 @ 23:36:25
URL: http://herrmonokel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0