Guten Morgen!

Skräll, Jag vaknar före kl 1!!! Nä det har faktiskt varit väldigt dåligt på den frotnen den senaste tiden. Sjusovning på hög nivå skulle man kunna säga. Att i snitt vakna upp kl 1-2, det är inte bra i längden, eller det är vad jag har hört.  Man får tydligen ingenting gjort. men nu är det gjort. Vaknade nyss, med Solen i ögat, precis som i vilken film som helst, och vad ska jag göra? Det finns så många aktiviteter att välja emellan, till exempel:
1. Städa
2. Diska
3. Göra skoluppgifter på skolan. Damnit.

jag måste nog göra allt. Idag.

I Lördags did i go "Hem till byn". Man inser verkligen inte hur hemmakär man är förän man flyttar hemmifrån. 7 månader efter min utflygning ur boet har jag konstaterat vissa saker jag aldrig skulle ha erkännt då.
Jag är till exempel en morsgris. En riktigt, riktigt stor morsgris.

 Men det är verkligen skönt att komma hem. Shit jag saknar det nästan till och med. Äta god mat, Varje dag. reta Sofia & Linnea, brottas med hunden, brottas me farsan. Mamma påpekade även  lördags att det var väldigt länge sedan jag var i kyrkan, och att jag nog måste följa med nästa helg. Haha, ja det var nog ett tag sen, för jag protesterade inte ens. Det är verkligen Jävre igen.
Jag passade på att föreviga någon sorts blomma i min mors rabatt. Jag kallar dessa pieces of art för:
"Sista sommarsolen, nu blir kallt mörkt och jävligt i 6 månader. Fuck"


Kommentarer
Postat av: Jenny

Heeej ;D jo jag kan hålla med dig om att man blir väldigt hemmakär när man kommer hem efter att ha flyttat... på riktigt.



Hihi, jag har länkat din blogg på min blogg! ;*

2008-10-07 @ 11:07:59
URL: http://www.jennywass.se
Postat av: Smeel

tataa! Man vet inte vad man har förrän man inte har det längre :( Tackar tackar! jag vet inte hur man gör det än, måste kolla hur man gör xD

2008-10-07 @ 11:53:08
URL: http://lostpatrol.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0