ordet Ljussättningslektion, en orgie i konsonanter.

Det är dagar som denna man undrar hur fan man lyckades stiga upp 7 för att hinna med bussen till skolan, varje jävla dag från sjuan till trean på gymnasiet. Förutom dom dagar man började kl 8, och var tvungen stiga upp klockan sex...... Men idag har varit en riktigt sjyst dag, även om man kan tänka sig att en dag som börjar 8 på morgonen inte kan bli bra. Ljussättningskurs, första lektionen, grymmt taggad, och ajg är fortfarande grymmt taggad. Jag har redan lärt mig flera användbara saker jag inte snappat upp under de senaste 4 åren jag fotograferat

Men, när du sitter där i klassrummet, klockan är fem minuter i åtta, du har tunnelseende, då, då märks kaffet. Då känner man hur de börjar vända uppåt igen. Länge leve kaffet, vår frälsare.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, man kan ju börja undra. Snygga bilder btw! =)

2009-02-04 @ 08:39:38
URL: http://jussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0