myggvikt?



Väger tydligen 74,4 kg med kläder på nu för tiden. Det betyder att om jag la på mig 0,6 kg till, skulle jag kunna ställa upp i Lätt tungvikt. Alltså lätt tunvikt, Boxning. Och jag som trodde jag spelade någonstans i närheten av Flug&myggvikt. Men men, har inte märkt nån större uppbyggnad av ölmage med tanke på att det är den enda träning jag utför just nu är i de ärade grenarna "Matsmältning", och "alkoholförbränning". Ett allvarligt inlägg om just alkohol kommer senare då jag har tid. Nej, inget blödigt, mer min syn efter att ha hört ett gripande reportage. Eller flera reportage. Och dokumentärer.

Den spontanta åsikten efter invägningen från omgivning var något i stil med "Så fan heller", följt av "vars tar allt vägen"
-Muskler, säger jag samtidigt som jag gör enarms-armhävningar. Bara muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0