Gah

- Gud, jag hatar visdomständer. Erkänn, du lät dom sitta kvar av ren jävulskap, eller hur?

Helt allvarligt. Jag har ont hela tiden. När jag tuggar, när jag pratar, när jag GÖR INGENTING. Jag drömmer om hur dom lossnar på olika mer eller mindra våldsamma sätt.
Och grejjen är inte att jag får MER ont i visdomständerna(just det, jag har ju tre av dom små jävlarna, som ska ut samtidigt förståss) när jag tuggar, det gör ont, i örat. I ÖRAT. Tack och lov har det iallafall slutat, men då börjar ju förståss den ANDRA förbannade jävla visdomstanden å bitcha.

Vänster nedervisdomstand, snälla, ta inte åt dig. Du som kom fram först av alla, och satt dig, otroligt nog, relativt bra i förhållande till alla andra tänderna. Lite trångt är det, men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Men dina förbannade bröder, dom är fulla i fan varenda en. Snett och jävligt, som en picasso-målning. Men ingen kulturmärkning här, tvångsdeportering och Hängning och nackskott och gasning på det, ja det kan jag lova. Öga för öga, tand för tand var det nån som skrev.

Och ja, för att kunna somna så är det ju bara att ta till spriten förståss.

Listerine munskölj, va trodde ni? skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0