hejfoto

Shit täntke jag innan jag la mig igår. Shit, jag har inte fotograferat på två månader.
wtf happened liksom.
Så lite panikångest-betonat tog jag med mig kameran till skolan imorse, lr kl 13, det räknas som morgon i min bok i allafall. Blev inte så mycket att göra, lite spontanfoto på Sanna när hon sitter på kåren och fixar det sista i hennes reportage. Grymmt fightingface, och man blir själv grymmt peppad över att se någon ta skolans uppgifter på det allvar hon gör! Du borde kanske börja coacha landslaget, förutom att dom är kassa verkar dom ha dålig motivation.

PS: Och sen gick jag och skrev ihop 10 000 tecken(ca, har inte lagt upp allt). 15 000 kvar till imorn, it will be ver yawesome



Vet att den andra bilden är oskarp som fan, men jag gillar ansiktsutrycket!

 


Kvällens Soundtrack


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, snygga bilder! Förlåt att jag skällde på dig, tycker bara att om du har börjat så kan du kämpa på det sista! :) Har det gått bra?

2009-10-19 @ 22:33:52
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0