Film-söndag nr 2

Ny Filmsöndag, och denna gång är det svordomarnas mästare Adam Sandlers tur!
I ingen speciellt ordning, Top Adam Sandler Moments




Happy Gilmore. En av mina favoritkomedier och nog den första Adam Sandler-filmer jag såg. Även en av de filmer jag sett flest gånger.


------------------------------

The Wedding Singer. Frisyren, musiken, frisyren, Adam Sandler, frisyren.
Att Sandler redan här visar att han faktiskt kan spela annat än slap-stickhumor.

The Waterboy. Lite dåligt samvete för att man skrattar åt 90 min retard-skämt, men vad ska jag säga, jag skrattar livet ur mig varje gång ändå.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------

Click. Nog min Adam Sandler-favorit för tillfället, helt enklet  för att den gör allt som alla andra Sandler-filmer har gjort, och med ett jävligt bra manus.

 


Kommentarer
Postat av: blomman

Alltså, det finns endel riktigt bra adam sandler-filmer :P

2009-09-21 @ 14:48:16
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0