Humor humor humor

Jag tänker inte ljuga. Jag har sjukt låg/enkel humor. Filmer med Jim Carrey, Will Ferrel och Adam Sandler får mig att skratta till jag dör. tack vare detta fantastiska medium kallat youtube kan jag bjuda på en liten kavalkad av enkelt, jävligt kul film.

Först ut:
Top 3 Ace Ventura Moments





Ace Ventura 2, noshörningsscenen. Utan tvekan den roligaste scenen som någonsin visats på film.
------------------------------------------------------------------------


Ace Ventura 1, yes, Satan?
--------------------------------------------------------------------------------------


Ace Ventura 1: Mission Impossible/it's NOT snowflake scenen. Ace i sitt esse, 7 min lång film, men så värt att se hela vägen. Enjoy!


Nästa Vecka:
Top 3 Adam Sandler Moments

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0